Puuhamaa-Lempivaara



På väg till Lempivaara. Fick lite tråkigt i bilen när Victor sov, så satt och tog en bunt egobilder



Sedan vaknade herr sunshine, glad och pigg



<3



Handboll i bilen



I husvagnen när vi kom fram käkade vi ganska snabbt mat, inkl. Victor



Skrattade mycket under husvagnssemstern



Krig med Julia i vattnet



Victor och Fjärtis



En hel del läsning ^^



Puuhamaa. Behöver jag nämna att det var kul? Här åker jag gummibåt nerför en skitkul rutchkana



Just kommit ner



Posade med söta Victor



Rackerier.....



.....egopics :D



Åkte helikopter med Julia (på räls)



Hahaha, märker faktiskt hur mycket bilder jag tog på mig själv



Stutsmatta



Nallebjörnen var oxå i Puuhamaa, jag var livrädd



Ville inte åka dessa, man skulle ha farit kullerbyttor i denna maskin



Vattenkanor



Mera vattenkanor



Pappa och Julia åker



Julia <3



Märta



Pappa (((: <3



Jag åkte typ mest av alla? Eller?



Fixar håret efter åkturen



Varmt



Vi åt "Soft Ice" två ggr, andra gången var Victor vaken



Vattenvärld



Sista bilden, avfärden hem till Karis ♥

Skööööönt att vara hemma! Idag vet jag inte vad jag ska göra, mest ta det lugnt och så, ska snart äta iaf. Skriver inte så mycket nu, eftersom jag verkligen är törstig och ska dricka nåt. (; Kommer säkert mera bilder från Puuhamaa ikväll eller imorgon ännu (från pappas kamera). Ikväll är det ju också bronsmatch. Så den ska jag allt ta och se på, men hinner nog med datorn också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0