Puuhamaa

Good Morning! ♥

Idag bär det av på husvagnssemester med Julia, pappa och Victor. Ska till campingen "Lempivaara" och sedan imorgon på utfärd till Puuhamaa och sedan övernatta på campingen (Lempivaara) igen. Så vi blir två nätter borta. Skall bli riktigt roligt, skall ju bli annorlunda nu när Victor är med så. Och jag lovar att ta lite kul bilder till bloggen också.



Har sovit gott i natt nog, efter att ha sett på matchen Tyskland-Spanien. Och Spanien vann! Jag hejade på dem faktiskt, så jätte kul! Jag tyckte personligen att alla var bra igår, men Villa är ju super duktig. Torres kunde ha gjort ett andra mål, men inte vet jag vad den ena grabben gjorde, varför han inte passade till Torres. Nåväl, de vann ändå! ;)




Känns som väldigt länge sedan.. Och så ser det ut också. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0