Shopping

Idag blir det shopping på listan! ;) Vi åker till Esbo-till Sello. Där finns alla bra butiker. :D Gina Tricot finns också där ju. Har varit vaken ungefär sedan sju. Har suttit där uppe och lekt med Victor med teletubbies och med legon. Han försökte halshugga den där stackars legogubben med sin leksakssax. Ibland undrar jag vad han har för vilda lekar...

Igår kväll såg jag på film då. Det var helt mysigt att sitta ensam framför datorn. Kika och pappa såg på friidrott och Julia såg på filmen "PS: I love you" för första gången. Jag har sett den kanske tre eller två gånger, tröttnade på den ganska snabbt. Den är nog bra, men inte super. ;)

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig till Sello idag. Alla mina shorts är typ för små, eller så är de lixom lite "beach feelis". Så funderar faktiskt på att sätta farkkun på. Isf. blir det denna outfit:



Nya, ljusa jeansbyxor med dragkedja på byxbenet från Lindex



Svart t-shirt från shoppingcentret "Big C" i Thailand



Och så har vi en handväska, som är mammas gamla från när hon var yngre

Kommer hem ikväll iaf. Och hinner säkert blogga. Ska nog träffa Emma säkert om jag hinner, för jag har ju saknat henne sååå mycket! <3 :)

Hinner säkert ännu med nåt inlägg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0