Simtur

Nu sitter jag svettig i Bromarvbibban. Skall snart fara och simma här med Julia, nedanför bibban. Det finns en riktigt nice strand här nära, med brygga och allt. (y)

Igår var vi på Padva på dagen, men kom hem sedan och åkte ganska snabbt till Postbryggan och tog ett kvällsdopp med kusin, mamma, Danne och Julia. Vattnet var 25 grader varmt, så det var toppen skönt! Efter simturen for vi till moster och käkade paj och hade annars trevligt, vi spelade lite "Fitz" och "Maja". Fitz var jag precis inte så bra på, men den ena gången som vi spelade "Maja" vann jag faktiskt. Niiice!

Nu är en av mina kompisars (Emils) morsa här hos oss. Hon stannar här över natten, en riktigt kul och sprallig tjej är vad hon är. Roligt! Emil kunde inte komma, men det kan jag nog också förstå. En stuga full med tjejbaciller, blää. (: Nejnej, men han ska till Borgbacken imorgon så. ;)

Nu sticker jag och lånar någon bok, sedan skall jag och Julia gå ner till stranden. Jätte skönt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0