Teletubbies på morgonen?



Ja, här står de alla och posar. Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa och Po. Jag kommer ihåg att när jag var ett litet barn (nog för att jag är ännu, men ni fattar nog) så lekte jag alltid att jag var Po. Pappa brukade kalla mig Po och Julia för Laa-Laa. Nu för tiden var det länge sedan jag snackades som Po. Och länge sedan jag lekte med dem.. Men nu har Victor fångat intresse för Teletubbies. De befinner sig faktiskt i mitt rum. -"Min dörr hade kommit upp med vinddraget från fönstret i mitt rum, medan jag sov. Sedan vaknade jag till lite, redo för att somna om igen.. MEN, sedan kommer Victor krypandes, klap,klap,klap,klap. Utan att jag visste vad satt han där i mitt rum och asgarvade åt mig.. Nästa steg var Teletubbies för Victor. Laa-Laa och Tinky Winky har vi också i större modeller och Laa-Laa kan faktiskt göra ljud, så tillbringade lite av min morgon tillsammans med massa Laa-Laa ljud och andra i gänget. Härligt!" Hur vaknade ni idag? Hade ni en bättre väckning än vad jag hade? ;)

Idag ska vi förmodligen till stranden, Lagmans. Får se om jag alls simmar idag, kanske bara hänger på beachen och läser. Lina är ju där på campingen, så det blir säkert strandkul med henne har jag på känn. Riktigt kul. Nu -> titta på en av favvofilmerna på datorn. Oh yes. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0