The Country Girl Is Home

Hemma! HEMMA! HEMMA! Ljuvliiiiigt! Det är awesome att vara hemma igen, riktigt skönt! Har haft det verkligen jätte skönt och roligt i Bromarv, det är inte ofta som man verkligen har så kul!! :D Har hållit på med massor. Shoppat, slappat, simmat, ätit, bakat, läst ett ton med böcker, chillat, spelat guitar hero och singstar med Emil och Julia och massor mer! Som ni vet så säger ju en bild mer än tusen ord..... ;)



Padva stranden ♥



Cupcakes bakade Julia ;)



Ännu mera cupcakes (Julia bakade två ggr, lite med min hjälp oxå) :D



Efterrätter, man får ju inte nog?



Märta-Fjärta



En trevlig överraskning när man ska bädda.. (:



Happy face



Emil :D



Sjunger singstar!



Raseborgs sommarteater, Robin Hood!



Framnäs stranden ♥



Min nya bekini är från Lindex



Råkade keikka lite på datorn, så det blev skit kvalite, men.. (:



Chilla



Butterfly

-----------

Nu sticker jag ut med Emelie, efter att ha läst min favvoblogg klart då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0