Måndag



Idag gick jag och Malin och shoppade lite här i stan!  Häromdagen förresten, så hittade jag svarta Converse. Men dom satt lixom så bra att jag inte kommer att kunna ha dom länge. Men, dom kostade 200. 200! Jäävlar, dom skulle jag vilja haft. Och jag som behöver skor. Suck, men jag kanske köper ett par sådana här istället. Vi får se :)http://sneakers.pair.com/l/free-9h.jpg


Och, jag kom iinte tomhänt ut ur butikerna.


Från någon butik som hade allt / 25 KRONOR        H&M , 50 Kronor ( hihi på den med)
Hihihihii

Jeansväst ( som ser dumt hängig, och jag med) från Enjoy / 99


Jag och Malin gick också ut på promenad runt lite kvarter lite över en halv timme.

Sen har jag och Malin också laga chokladmousse, som nu ska ätas. Bilder kommer senare, och recept om nån vill ha?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fynd! Men köp dom svarta tossorna, fast dom ska va tillräckligt stora. Lönar sig inte att köpa precisa skor som blir små åt dig direkt. Mne köp INTE dom vita, du vet hur snabbt dom blir fula...

Fina foton igen förresten =)

2010-07-19 @ 20:33:01
Postat av: Emma

öhm, nu fatta ja int rikit. Sku ja köpa eller sku ja int ? Vi får se när du kommer hit. Men de va int tyg, utan sånt som man kan puttsa bort. Såna som Malin har!

2010-07-19 @ 21:29:31
URL: http://emmaetmarta.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Hej söt allt bra? :D

2010-07-19 @ 21:39:03
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Anonym

mam, de fanns int större storlekar av converse.

2010-07-19 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0