Danmark resan! :D

Tjeena! ♥

Är hemma i Finland nu, vilket jag inte har varit i två veckor. Men vi tar det från början, i bilder. :)



Jag åkte med Malin och Jac till Danmark med flyg.



När vi kom till lägenheten några timmar senare skulle det börja städas. Här var det kökets tur!



Sedan drog vi iväg till Ikea i en stad lite längre bort. Och eftersom dom inte hittade direkt dit, så blev det typ en timmes felkörning. Hehe.  Vi hade två bilar med, eftersom dom skulle ha så många nya möbler. Jag och Malin körde efter Jac, som jaa, inte hittade ;)


Annors så har vi främst tittat runt i stan och sånt.



Sen kom mamma och pappa dit, med bil. Vi åkte till Aalborg zoo (samma stad som ikea var i, och den här gången var lokalsinnet bättre) och såg på djuren.

Och i förrgår skulle vi åka igen :( :( :( Då jag kramade Jac hejdå, märkte jag att det blev något fel i min nacke. Sen när jag satt mig i bilen, visade det sig att jag hade nackspärr, och det typ inte gick att röra den. Så påvägen till båten som gick till Göteborg, var inte så speciellt kul kan jag lätt säga.

Vi åkte som nästa till Ullared Gekås, ett stooooort varuhus, med allt till billigt pris. Om jag säger att det fanns 62 kassor, kanske ni förstår hur stort det var ;)



I Ullared inhandlades blandannat hårprodukter, lite saker till mitt rum, ny väska, penal och lite annat smått.

Hehe, det blev väl en del Bobby's också.. ;) Mitt hårspray som jag fick av Kim kostade 7 € i Stockholm. I Ullared kostade det 2 € ( !!). Kan visa bilder av allt som köptes där senare!

Efter 4  timmars bilkörning senare så var vi på Silja Lines parkering. Klockan var typ runt tolv då, så det var bara att sova i bilen. Hmm, inte direkt bekvämt om vi säger så. ( Sen så hände det en roligt händelse, pappa skulle röra på sig och då råkade han tuta. Haha :D )



Men nu är jag hemma. Har varit med Emelie idag på förrmiddagen en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0