Hejsan !

Godmorgon på er !

Min dag kommer nog att vara ganska händelselös, har inga planer. Bakar kanske negerbollar ( sori, chokladbollar) idag ;)  :D

Igår var jag till Märta och Julia och kollade in filmen Miss Secret Agent 2, samtidigt som Victor var med och dreglade på oss ;) Idag kanske vi kommer att kolla på Eclipse, men vi får se.
http://www.boomerangshop.com/dvdcover/imageweb8/MissCongeniality2Armedan12360_f.jpg


Bild från bion :)

Om en vecka befinner jag mig just nu på ett plan till Danmark! Stannar sedan där i två veckor, innan vi far hem via Sverige med bilen. Ska bli roligt, fast första veckan blir det nog mest att packa upp och sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0