Visste ni inte allt om mig?



Vad är ditt mellan-namn? Viola Vilhelmina
Smeknamn? Märrizzz, Märre, Fjärtis, Fjärtan, Märta-mitt hjärta... mfl.
Bästa vän? Emma
Är du i ett förhållande nu? Nej
Vem vet mest om dig? Emma
Vad gör du på fredagskvällar? Myser med familjen, är med kompisar
Bästa filmen du någonsin har sett? The Twilight Saga-Eclipse (de andra också)
Bästa boken du någonsin har läst? The Twilight Saga-Breaking Dawn (de andra också)
Saknar du någon just nu? Ja
Hur mår du idag? Toppen



Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hade sommarlov, kompisar, familjen ;)
Bästa minnet från sommaren? Alla stunder med kompisarna
Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Thailand
När var du där? I februari
Föredrar du finska eller utländska killar? Haha. Killar i Sverige är mega snygga, i andra länder också, så mitt svar blir utländska killar. :D
Ser du fram emot någonting just nu? Ja
Sköter du skolan? Jepp, det skulle jag säga
Vad hade du för betyg förra terminen? Helt bra.
Vad är det bästa du fått på ett prov? 10
Vilket ämne var det?  Har fått i ganska många, men det senaste var i geografin på 6an
Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, eller jo. Kanske när man var typ fem, men det räknas inte. Då var det bara på låtsas med pappersgitarrer och så
Anser du dig vara intelligent? Hihi. Ibland.
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? De senaste åren. Och också de tidigare (typ dagis)
Vilken va den värsta tiden då? Ojdå, jag vet inte riktigt..



Hur ofta gråter du? Det kan hända ibland, inte så himla ofta
När grät du senast? Igår faktiskt
Varför grät du? Jag tittade på en väldigt bra film, glädjetårar
Vad gör du när du mår dåligt? Gråter (ibland), talar och skriver faktiskt
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Föräldrarna, Julia eller kompisarna, oftast Emma då.
Vilken klass går du i nu? Jag börjar 7E på hösten
Vilken skola? KSH
Är du stolt över dig själv? Ja, det är jag faktiskt
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag tycker verkligen om mina ögon
Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon
Har du lätt att få folk att skratta? Ja, det kan nog hända. Eftersom jag och mina kompisar kan vara lika torra ibland, så.. :D HAHA
Har du några talanger? Jepps
Är du kompis med ditt/dina syskon? Jepp
Vad står det i ditt senaste sms? "Märta!!!! Jag behöv seriööst tala me deiiijj! <3<33"
Hur lång är du? 1.65
Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar från märke till märke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0