♥.Avslutning.050610.Gårdsfest.♥

Okej, vaknade skittidigt av att Victor skrattade. Dvs. klockan sex. Men nu skall jag börja klä på mig och sånt, är verkligen inte trött, jag är helt jätte pigg och himla himla ivrig. Ojoj.. (: Victor ska ha byxor och en snygg, snygg skjorta. Pics kommer säkert några.

Idag är det då sista stunden i lågis och sista gången med klassen 6a. jag vet inte om det är sorgligt, kanske lite. Men ack så skönt med sommarlov och sedan högis på hösten.

Gårdsfest ikväll. (: Kommentar: JEEEIII! (; ♥

Okej, igår frågade några femmor, fyror och faktiskt några treor mig om jag och Emma kunde lägga upp sexornas sång på bloggen efter skolavslutningen, japp. Det ska nog fungera. Men den låter bättre än vad den ser ut. Nu skall jag sjunga den på karaoke. (:

Kram/En sjätteklassist, eller nu iaf.?



Pappa laddade just upp bilder från vintern, våren & början av sommaren. Här är då länge sen. (:



Summer 2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0