Bastu och beut.

Har varit och njutit av bastu och sköna rejäla skrubbningar av kropp, tvättning av håret och annat behövligt. Lackade naglarna för en stund sedan, matchande till min avslutningsklänning. Lina och Emma vet hur den ser ut, annars vet ingen. Hihi. Så, klänningen kommer upp sedan på bloggen imorgon.

Efter avslutningen sticker vi säkert alla in till stan till Pyres (eller annanstans) på lösglass! Samma tradition som förra året! Sedan blir det parken/ute hemma med grannarna. Och kanske en glass till med tjejerna i parken eller annars hemma! ;) Haha. Jag är taggad till 1000!!!

Nu skall jag kila iväg och käka popcorn och kolla på film (eller vänta!!!, klockan är 23!!!!). Hihi. jag skall kanske gå och toti, eller läsa. Haha. Eller så int. Moahah.

Pusu pusu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0