Dagens Citat

"Korven krilla"

Fniss fniss. Ni vet inte hur roligt vi hade med vår svinska. (: Hehe. Flera olika juttun. Har just kommit in och skall snart sticka i bastun och skura mig ordentligt! Sedan lackar jag naglarna och sedan blir det tv och popcorn. Orkar inte gå och lägga mig tidigt, hoppas på att jag inte ser ut som en zombie imorgon och känner mig en aning dödstrött. isf. är det mitt eget fel.

Vi gjorde ganska mycket. mest gungpeffis men också lite stutsmatta och annars slöade vi också. (: Ja, vad kan man säga om reglerna i dagens gungpeffis? Hihi. JA, hehe. Det var minst sagt underligt. Huhuhuhaha.

Okej, känner att jag är super slö. Kameran befinner sig här, men märkte att akkun verkligen inte är så hyvääh. Så, hoppas på att hitta laddaren innan i natt, så att jag kan fota på gårdsfesten och kanske på skolavslutningen.

Om ca. 30 minuter blir det bastu!



Dagens hemma outfit (EmmaetMärta): Oversize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0