Dream

God Morgon ♥

-Hade världens mest konstiga dröm i natt. Jag drömde att jag astt på en öde ö, men jag såg inte ut som mig själv. Jag hade suttit där så länge att jag hade blivit riktigt långhårig och fått skägg (!!!). Och mitt i allt är Jack Sparrow, även kallad Johnny Depp med i bilden. Han kommer dit och sitter med mig, och nästa gång jag ser mig själv är skägget och allt borta och jag ser exakt ut som Keira Knightley. Och sedan.... Sedan kommer Orlando Bloom och tar av sig skjortan och kommer i ett par jeansshorts och bar överkropp och säger: "Damn girl". Och sen spelas det "Sexy bitch/chick" över hela havet. Medan han närmar mig ställer jag mig upp. Det går riktigt i slowmotion som vi filmerna. Och just när han skall slå armarna om mig och kyssa mig och krama mig, så slänger sig Johnny Depp ivägen och skriker "HON ÄR MIN". Efter det vaknade jag.. ;)

IDAG
ska jag till stranden igen, men först vid ett-tiden som vanligt, det är ju annorlunda när brorsan är med. Vi ska till Lagmans och Emelie, Lina skulle kanske komma med tillsammans med sina föräldrar. :D Sedan måste vi komma hem i tid, för vi ska cykla till bion. Först ska vi köpa godis och annat snacks i butiken och sedan fara till bion. Jag är taggad till 1000! Och mer förresten också! ♥






Vi hade det väldigt kul på stranden igår, jag var lite galen.. Men det är jag oftast oxå. :D Jag var lite högljudd kan man säga.

Exempel:

Jag ligger och läser och alternativ nr 1) Jag hoppar upp och börjar dansa, eller annars hoppa och studsa och fnissa och lite pratskrika (så att bara vi hör). Jag går och gör en "high five" med Julle och dansar vidare, -"Det är ECLIIIIPSE imorgon",fnissade jag. Alternativ nr 2) Jag börjar gapskratta åt något kul i boken och sedan gapskrattar ut det åt Julia. :D

ANFALL (Julle fota):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0