Eclipse ♥

   NU BÄR DET AV!!!!! EMMA, EMELIE, JAG, LINA, JULIA OCH MICHELLE!

Stranden var kul, hinner nog inte blogga mera ikväll, men.. (: Hihi. Skall äta ännu, ska träffa girlsen 10 före sex, sedan o handla karkki->bion.

Nu cyklar vi iväg mot bion! Jag kan inte fatta att det är sant! Det skall bli jätte kul! far asså med grannarna och med michelle också, hon skulle ju till Emma ikväll så. :D Ska sitta bredvid Emma ikväll. Har hört att den är skitbra. En blogg jag läser skrev att hon vråldiggade den. Hihi. Hon sa att den var typ bäst. Lyllos henne fick se alla tre filmerna i rad på bioduken. Fast jag är över 100% TEAM EDWARD ska det bli kul att se den omtycktna tältscenen och alla andra scener med honom också. Vet inte vad jag mest ser fram emot. Kanske kärleken mellan Bella&Edward? ♥ ;)



Edward och Bella utandför polisstationen



"The special spot". Ängen.



Bellas&Charlies hus



Edwards rum



Sneak peek! Scen från den omtyckta filmen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0