Emelie 12 år! ♥



"Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år! Hurra, HURRA, HURRAAA!!!"

♥ GRATTIS EMELIE! ♥

Idag fyller Emelie 12 år! (: GRATTIS!!! Hon bjöd mig till hennes till idag på kalas. Så ska fara dit idag, så börjar denna ljuuuvliga morgon med att fara in till stan för att köpa en present. Lovely.



Jag är definitivt inte glad. (GodMorgon förresten) Jag vaknade klockan sex, helt pigg.. Elller ja, jag är skit trött, eftersom jag har sovit så lite.. Men jag är så "vaken" att jag inte får sömn.. Så spenderade min timme nu till lite före sju med boken "Ljudet av ditt hjärta". Alla sover, såklart..

Idag.. Skall jag som sagt in till stan och köpa present till Mi, sedan skall jag hem till mamma och hämta kläder. Jag som trodde att jag hade massor här. Bara några ynka strumpor typ, det var allt. Hoppas att jag inte behöver uträtta ärenden i stan naken, men så illa borde det väl typ inte vara.. Hoppas vi. Sedan skall jag nog till stranden idag. Ska väl till "Lagmans". Får se om någon kompis följer med oss. Idag far vi bara med pappa, Julia och Victor. Så det ryms (höhö) en kompis med oss. :)




Avslutningsfina syskon (HEJ, jag glömde lägga in bilder från avslutningen!!!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0