Hangö&Bromarv

Hej igen! ♥

Länge sen sist! Kom hem igår vid nio först, pappa kom redan klockan fyra till Bromarv. Sen for vi till Helsingfors. Min fammo ligger där på sjukhuset för någon operation och hade nåt problem med hjärtat. Och finns det något som jag verkligen inte tycker om är sjukhus. Jag tycker att det är obehagligt. Värst är alla maskiner där inne och alla slangar och allt sånt. Att se det och fammo. Jag grät massor. Av olika orsaker faktiskt. Men fammo är fammo, fast hon låg där på sjukhuset och såg annars super trött och slö ut, så hade hon på sig ett lager läppstift. Älskar min fammo! ♥

I Bromarv och Hangö har det varit kul. Ju, det har nog ofta blivit jätte slött och jag har läst massor: Om jag kunde drömma: 2 ggr (dvs. förra veckan), När jag hör din röst: 2 ggr, Så länge vi båda andas: 2 ggr, Hata Romeo. Ett under att jag läste nåt annat än Twilight. Heh. Sedan läste jag massa skvallertidningar (FRIDA) som jag och Julia lånade från bibban.

 

I Hangö var vi mest inne och kollade på filmer och annars tittade på tv och läste böcker. Sedan var vi ju ute också, bla. ett besök till glasskiosken. Simmade gjorde vi inte. Vi var också till några stränder och tittade. Bla. till hopptornet, jag är vansinnigt höjdrädd men... Jag for upp på tio meters "våningen" där, jag skämtar inte. Hur vågade jag!? Ojoj.. (;



Det har ju inte varit så himla schysst väder ute, lite blåsigt och så, men simmade på torsdagen nog, på en strand som heter "Framnäs". Riktigt skönt. (: <3 Gjorde nog massa grejs i Bromarv, men roligast var det att simma! Kolla in mina händer förresten på bild nr. 2! Smått så man skrattar! HAHHAHA. En av de roligaste bilderna från stranden, eller? ;) Nummer tre är såklart Julias (till vänster) "rörelse" SUPERMAAAN!




Och tillbax till Hangö.. (: Fammo har en väldigt nice lägenhet nära havet och hamnen, så jag satt ofta där ute på balkongen och läste, kollade med kikare och annars hade det skönt. Kameran i högsta hugg. Jag erkänner, jag är beroende av den där kameran. Huhu. ♥








Före vi far med husvagnen idag så skall jag se till att träffa Emma en stund. Jag har ingen aning om när vi kommer hem igen från campingarna, vi kommer troligtvis på Lördag först, så ännu en gång får ni läsa om Emma och hennes funderingar och vad hon sysslar med. (: ♥

Puss hei ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0