Husvagn (:

Hemma! Ååååh, vad skönt! Har tillbringat mycket tid i den nog sköna volvon, men usch vad det nog har blivit trist att åka i bilen! Men, riktigt himla kul hade jag på alla campingar (Nokia, Peräseinäjoki och Nystad)! Favoriten var Peräseinäjoki. Har inte fotat så himla mycket den här gången. (: Vi var och shoppa två gånger. Uppe i Peräseinäjoki till Finlands näststörsta varuhus och sedan idag till Mylly på vägen hem. Vi var där väldigt länge. Shoppade ganska mycket nog..



Diggade parken i Nokia. (;



Mina söta syskon var också med mig, såklart! ♥



Ett antal egopics.. ;)



Vi spelade tennis. Jag var chockerande bra! :D



Skoj med Victor i bilen <3 Satt bredvid honom ofta (: <3



Skrattade massor. :D



Excellent (;



Wiihaaa (;



<3



Kläder som jag fick och shoppade: 1. Skor från ESRIT, 2. Nagellack från Seppelä, 3. 3 Diadem från Kappahl, 4. Filmen "Wild Child" från det stora shoppingcentret (en och samma butik), 5. Örhängen (3 par) från H&M, 6. Aprikosfärgad basictopp från H&M, 7. T-skjorta från H&M, 8. Oversize topp från Lindex, 9. Spännen (60 st) från shoppingcentret, 10. Mascara från samma plats, 11. Läppglans från shoppingcentret och 12. Flip Flops från samma paikka. (:



På cupen lyckades jag ramla. Hehe.. (: Blåmärken pryder min kropp, fullt med snygga sår och annars heta myggbett. Snyggt. Händerna och sånt är skrapade. Allting är nog lite. (; Hihi.. (:

God Natt. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0