Karis

Karis on paras. Oh YEAH. Sitter på datorn här hemma. Är bara här en pika stund, mamma skall och handla lite mat och sånt i butiken och jag hade glömt massa saker här hemma och så, inkl. fjärkontrollerna till tvn på vinden i Bromarv. Saknade dem när jag för mig själv skulle i smyg se på New Moon en gång till, så nu är de ner packade i väskan! Oh yes!

Igår hängde vi på beachen med mamma, Julia och min crazy kusin Ida. Vi hade det skönt och så. På kvällen "raggade" vi killar. Not. Men vi hade liite kul. :)) Har även varit med de tjejer och fiskat en kväll, det var trevligt, jag fångade 2 stora abborrar och en lite mindre. :D

Emma kommer inte att blogga i helgen och inte jag heller, men på sönd. startar vi hem mot Karis, så var beredd på ett inlägg då. (:

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0