Midsommaren och Bromarv

Hemma! Äntligen! Himla skönt! Nog för att jag trivdes super i Bromarv, men det är riktigt himla skönt o vara hemma i Karis. Två, långa ljuvliga veckor! ♥ Har hunnit med massor denna vecka, bla. tagit 110 bilder, men tyvärr har jag urdåligt tålamod, så på bloggen kommer det tyvärr inte många bilder.




När vi kom fram till Bromarv blev vi bjudna på "Pettson Kaka" och hade super kul med kameran. Tog många bilder, måånga med mamma också. Men hon är lite för blyg när det gäller bilder på henne på bloggen. (:





Spenderade mycket av min tid med näsan i böckerna och nördade i gamla "FRIDA" tidningar också. Det är värst vad man läser mycket! (;




Vi var ut och fiskade med min söta, rara och fullkomligt galna kusin här en dag, tror minst sagt att det var tisdag. Några fiskar fångade vi. (;





Var också på stranden. Det var ju några dagar som det var riktigt ljuuuuvligt väder ute!








Jag behöver kanske inte nämna att jag hade vääääldigt många midsommar outfits för fredagen och lördagen. Höhöö.. ^^







De flesta av midsommarbilderna är privata. Så ni får allt nöja er me de här få sista bilderna från midsommaren. Men midsommaren var påriktigt helt bäst! Den var super kul med alla släktingar, iaf. vår lilla lek där. (: HAHAHA.

Var också lite med kompisarna på helgen och i veckan. Var och simmade med André, Nicole, Janni och Erica. Julia var också med. På lördagen var Nicole hos oss och sen gjorde vi lite allt annat. Vi hade det ganska kul faktiskt. Ingen aning om när vi träffades, men klockan var kvart före tolv (på natten) när jag följde henne hem.


Idag till stranden. Skall också ringa och boka tid till bion senare i veckan. Men nu, efter att min kusin Ida berättade om att det finns en sida här på nätet (woooow) som man kan kolla på filmer på. Så ska nu ta en titt på Twilight och om jag hinner....... REMEMBER ME. ♥

pusu.


Kommentarer
Postat av: Molliee (;

Fina bilder märta . (;

2010-06-28 @ 13:59:03
URL: http://mozzanetjanni.blogg.se/
Postat av: Kusin

Pusi pusi märta från din galna kusin.... :)

2010-06-28 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0