My day

Min dag har varit fantastisk! Och jag ber om ursäkt för en verkligen kass bloggning! Har varit på stranden med Victor, pappa och Julia. Vi hade det riktigt skönt. Sedan kom vi hem och jag och Julia for tillsammans med Lina och gratulerade Emelie på födelsedagen med presenter. :D Jag och Julia gav en söt, blommig klänning utan axelband. Riktigt gullig! ;) Var ute med dem och chillade och så och åt massa gott såklart (;)). Nu på kvällen var vi och tog ett kvällsdopp i Svedja. Julia och Lina simmade typ i fem minuter, medan jag och Mi var i och härjade i mer än en timme. Hehe. Emma var också med (inte den Emma som jag har blogg med då).

Nu tittar jag på Portugal-Spanien. Har ingen aning om vem jag hejar på? Skall jag heja på hottisen Torres i Spanien eller hott,hott, HOTTISEN Ronaldo från Portugal? ;)



Är skittrött. Bilderna kommer troligtvis vid sju-åtta tiden på morgonen? :) Håll utkik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0