Slö

Kan man bli mer slöare? Jag har sett på 2 filmer idag och skall nu fara och se på min tredje. För bara någon stund sedan tittade jag på "17 Again". Jag är superduper slö. Trött också, efter gårdsfesten och allt annat möjligt. Är nog glad men det är ju inte så nice att knappt orka springa.

Har druckit massa sprite idag och ätit massa karkki. Firade sommarlovet, eller ja? Typ jo. Imorgon sticker vi till mami, är ännu hemma då, men sen på tisd. till fammo över natten och sedan resten av veckan Bromarv. Kommer hem på typ månd/sönd? Så jag kommer typ inte alls att blogga i sommar. Ingen dator i Bromarv.. Och sen måste man ju också för den delen vara ute och njuta av det vackra vädret.

Men nu, film? (;



Alla har varit slöa idag. Förutom Victor då.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0