Sommarlov! ♥

Hellooou!

Har ännu ganska lockigt hår efter avslutningen. det var suveränt! Skitkul! Är helt nöjd med mitt betyg och annars av denna underbara feelis! Uuuh Yeah! Vet inte riktigt om jag ska göra nåt extra nu, var just (kanske 30 min/1h) med Emelie och chillade. Emma är ju på nåt slags studentkalas och Lina är och rider, Emelie for just till något stundentkalas också. (: Så just nu är det bara jag och Julia som är hemma av flickorna. Lina borde väl komma hem halv tre och resten av flickorna typ lite senare? ;)

Ikväll på gårdsfesten blir det kul. Mat, prata, leka bollen i ringen, gungpeffis, chilla, anden i glaset (?) ;) och massa andra roliga saker. Säkert hoppa på stutsmattan också.

Nu sticker jag mot köket. Skall bli gott med mat, lasagne.



Fotat för ca. en vecka sedan. Min avslutningsklänning och Julias balklänning till nästa år. Hon hade en snygg, vit klänning detta år på skolavslutningen. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0