The Twilight Saga

Twilight / Om jag kunde drömma:

1. Favorit karaktär i boken/filmen? Edward Cullen&Bella Swan
2. Bästa scen i boken/filmen? De många nätter i Bellas rum och på ängen
3. Favorit citat från boken/filmen? You already know how I feel, of course. I’m here… which, roughly translated, means I would rather die than stay away from you. (Du vet redan hur jag känner, såklart. Jag är här.. Vilket betyder att jag skulle hellre dö än att vara ifrån dig) /Bella Swan
4. Bästa låten i filmen? Robert Pattinson - Never Think.
5. Favorit outfit från filmen? Dagen då Edward kommer efter Bella med bilen för första gången.



New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan&Edward Cullen
7. Bästa scen i boken/filmen? Mötet mellan Edward&Bella i Italien.
8. Favorit citat från boken/filmen? Isabella Marie Swan, I just can´t exsist in a world without you. (Isabella Marie Swan, Jag kan bara inte leva i en värld utan dig) /Edward Cullen
9. Bästa låten i filmen? Robert Pattinson-I was broken
10. Favorit outfit från filmen? Alices födelsedagsklänning




Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? Edward Cullen&Bella Swan
12. Bästa scen i boken? Hemma hos Edward över natten
13. Favorit citat från boken? Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me? (Isabella Swan? Jag lovar att älska dig i all evighet-varje dag för alltid. Vill du gifta dig med mig?) /Edward Cullen
14.Vad ser du mest framemot i filmen? Allting, men mest allt mellan Edward&Bella.
15. Vad ser du minst framemot i filmen? Ingenting



Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:


16. Favorit karaktär i boken? Edward Cullen, Bella Cullen&Renesmee Cullen+
17. Bästa scen i boken? Allting! Isle Esme, bröllopet och Bella som vampyr!
18. Favorit citat från boken? Finns allt föör många!
19.Vad ser du mest framemot i filmerna? Bella som vampyr, att de gifter sig.. ALLT!
20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Absolut inget.
21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM EDWARD!
22. Favorit skådis? Robert Pattinson&Kristen Stewart+
23. Vem skulle du vilja spela? Bella! Ge mig Rob och Edward! :D
24. Vilken är din favorit bok? Ojdå. (: Jag vet inte faktiskt. Alla är super bra!
25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Det är super, skulle bara ha önskat en bok till! ♥


Kommentarer
Postat av: eMILIa

DET HAR KOMMIT EN FEMTE BOK AV TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-19 @ 19:25:02
URL: http://uuhbeibebeibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0