Done packing!

Hello!
Har varit fullt upp här kan man allt bra säga! Har ätit, kollat på 2Ghost Whisper", gjort läxorna, lagat en poster till mamma som kommer hem idag och allra minst (hömm..) PACKAT! Nu står det 2 proppfulla väskor, en annan skjorta på hängare, skidor, skor, väskor och allt man kan tänka sig, redo för att dras iväg till mammas!
far nog först vid åtta tiden, men skall handla lite smått i butiken hem och sedan vara redo hemma hos mamma, hon kommer ca. 22.

Nu tänker jag bara koppla av framför datorn, jag har absolut inget mer jag behöver tänka eller göra vid det här laget!

Skall när jag kommer hem spela gitarr, och öva på lite flertal sånger i musiken i skolan!

Trots att klockan närmar sig halv sju är det ovanligt ljust ännu, och solen glimtar ännu fram en aning! Sköönt väder!




Far till mamma med en orange rutig skjorta, trassers jeans och ett par orange örhängen!

 


Kommentarer
Postat av: malinsss.blogg.se

Du hart super snygga jeans Märta!

2010-03-25 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0