Duschen

Har just kommit från duschen. Eller just och just. Har gjort läxorna redan nog, men..  Hade om påsken i finskan, väldigt irriterande läxa för att uttrycka mig, men.. Den är gjord. I mattan hade vi hemmupggifterna. Enkelt nog, vi har börjat med olika figurer och cm, m och sånt igen. Huhu.

Idag vet jag inte rikit vad jag skall göra. Mamma fråga om jag skulle komma med ch gå, men jag tycker att det är jätte äckligt väder, och vad man än har för sskor på sig så blir man våt om fötternaa! Förutom gummistövlar, men noway att jag lägger på dem när man går..



Bild 1) Smink. Bild  2) Utan smink. Man ser faktikt INTE med min kamera om man har smink eller inte. Men noog ser man om man lägger dem såå häär.

Kram/Märta

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Märta! Med eller utan smink? Syns inte, så du kan ju vara utan smink, så är du helt naturligt vacker :)

2010-03-30 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0