Elakt



Äh, synd att någon raderade vår förra blogg, där vi hade skrivit massor av inlägg. Men nu tänker vi iallafall fortsätta att blogga tillsammans, tur så gick det att ha samma adress.

Men sen är det ju jätte synd när vi har skrivit så många inlägg, och enligt mig, ganska bra inlägg också. Sånt som man vill läsa när man blir äldre, och skratta åt. Men nu går det ju inte, hoppas den här personen får jäkligt dåligt samvete och säger till oss vem det var. För man kan ju inte radera en annans blogg, herre min gud!

Men somsagt, nu kommer allt fortsätta som vanligt, så får vi glömma det här. Hoppas vi får reda på vem det var, eftersom det var någon av våra kompisar, helt säkert :/ Jag och Märta har inte så pålitliga vänner, oavsett vem den här personen var. Hoppas vi får reda på vem.  Det här får bli vårt enda ''depp-inlägg'' på den här bloggen, det här ska vara en bra blogg.



Skulle vilja skriva fula saker, men jag låter bli.  ((:


Kommentarer
Postat av: sofie

sk*t stiiill. JAG SKA DÄNGA DEN SOM GJORT DE.......HAHAHAHAH.

2010-03-21 @ 15:55:56
URL: http://soufies.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Va i!?

Ha nån förhelvete gått å radera er blogg? -.-

Älskar den :D Sorry men på allvar de e najs att läsa er blogg (;

Håller me Sofie jag kommer med å gö de :D

2010-03-21 @ 18:45:36
URL: http://kaisus.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit stil.. Men ni vet väl va d betyder? Avundsjuka!! :D Ta d som en komplimang, den som gjorde d kände sej hotad av er ;) LoveLove <3

2010-03-21 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0