En vacker syn

Har just sett något väldigt roligt och underhållande! Käre Victor ligga och sitta i badkaret och plaska med alla badankor! Hur urgulligt som helst! Skulle ha tagit med kameran, men risken för att den skulle ha tagit en simtur i luften kunde ha varit STOR. Det strittade nämligen vatten i hela badrummet när Victor hade roligt, han blev tvättad nu också. Riktigt ordentligt. Men det bästa var nog att plaska, enligt Victor då..

Skall nu fara och sätta på någon film, har snackat med morsan på fb, saknar henne massor! Har även nästan ätit upp mitt godis från fredagen och gårdagen, men ännu lite kvar. Åt även supergoda chips, så nu skall jag ta något mera "saltigt", kanske en semla och eftersom jag inte hann tidigare skall jag värma kakaon nu, filten och sedan är det "movietime"!

Imorgon är det till skolan igen. Och simma med 6c som jag sa tidigare idag! Så, skall även börja packa med lite grejs till simhallen och skolan imorgon, har svagt behov av en större väska..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

Kramar

2010-03-21 @ 17:52:48
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0