I´ve Been A Partygirl.. Night Of Party..

Nu undrar ni säkert vad i sjutton jag babblar på om, och varifrån jag fick rubriken. Kommer tillbaka till det nog, om en stuund..
Sitter och myser med BeeBee i famnen, och skönt att allting är som vanligt igen! Känner smaken av super goda godisar från Thailand, som jag fick av mamma. Super gott, och unnade mig lite efter skolan. Fick fler saker också, men det får komma upp någon annan gång i bilder i ett och ett..  Fick iaf. även fejknaglar från Thailand, super gulliga är de, och kostade mycket mindre än vad de kostar i Finland. Lite mera som skoj, för jag har aldrig testat förrut. Iaf. hade limmet torkat så får fara och köpa lim här någon dag med Julia istället!
Tillbaka till rubriken, fick även en brun och snygg t-skjorta från Thailand, och texten äger "I´ve been a partygirl.. Night of party..".



Skyller på att katten är rädd för blixten, annars skulle blixten varit igång!

/Märta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0