JYSK

Måndag!

Som ni alla säkert vet så håller vi på att göra om så gott som allt i mitt rum, så vi har försökt hitta nya möbler! Vi tittade först runt i butiker här i stan, men såg i en JYSK tidning igår att det fanns ett snyggt skänk där, för en rimlig summa. men i den butiken här i stan, så fanns det inte den, så vi hamna att fara till grannstad här nära, som är ca 30 minuter bort. Och tur var väl det, eftersom det nu ligger ett skänk, ett nattduksbord och ett litet bord att ha min TV på i bakluckan!

Tittade runt på hemsidan deras, men fann inget skänk, bara dom två andra!





Så nu har jag alla möbler klara till mitt rum, skööönt. Bara gardiner och matta kvar (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0