Mer än bara Emma

Här finns mer än bara en person! Nämligen jag! Lilla Märta!  Har rustat upp designen lite, men jag lovar, och det gör nog Emma också att headern skall fixas till en annan, och bättre! det fick bli ett litet slarvjobb! Nog för att jag började med den för länge sedan, med bakgrunden, men nu fick det gå i raserfart och bli lite mera enkelt, helt enkelt.  Som alla här runt om oss vet så var det en liten bedragare och kusling som tog bort vår blogg, men slut på det tjafset. Som Emma sa skall denna blogg bara fyllas med livligt, roligt och massa skoj! Innehåll som bjuder på massa av Märta och Emma!

Nu snöar det ute igen.. SUCK..  Var ute iaf. en stund med Julia och Lina förrän det hann börja, men man bleeeev sååå vått! Hade säkert några liter snö i skorna som sedan förvandlades till vatten när jag steg in! Huhu.. Nu skall jag iaf. dricka något varmt, lägga mig under filten på rummet och läsa en stund finska.. Tänkte säga att se på en film, men det gör jag efter läxorna.. har finskan kvar bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0