Möbler


Har haft fullt upp med mycket nu efter skolan, så jag har inte hunnit skriva några inlägg. Och tyvärr så kommer jag inte hinna att skriva ikväll heller, för ikväll ska jag ha det roligt!

http://emmasofialin.blogg.se/images/2009/028_61023578.jpg

 

Jag och mamma har försökt hitta möbler till mitt rum. Och visst hittade vi väl lite, men ingenting sådär ''woow, den dääär var snygg!''. ;)

 

Men nu ska vi fara och äta med Lina & co :) Måste visa er en snygg nyckelring som Lina gjort till mig imorgon!

 


Om jag inte hinner blogga mera ikväll, som det kan finnas en stor riskt för, så hörs vi först imorgon på förrmiddagen. Jag har nämnligen två hemmamatcher på morgonen, så ingen sovmorgon för mig! Men det är chill.

 


Kommentarer
Postat av: malin

Emma, ja ska visa dig några urläckra möbler.!!! Ikea...http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10103088



O så är d eju fint om du har vita möbler i ditt ljusa rum, då kan man allti pogga upp me färggranna assocearer:)

2010-03-26 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0