Snart mammas

Emma har farit hem för att äta nu, och hinner inte träffa henne mer idag, eftersom vi snart skall börja klä på oss utekläderna och rätt som det är ringer det på dörren och mami är här!

Snart kommer mamma och hämtar mig och Julia, så åker vi hem igen! Skall bli riktigt skönt, skall äta där och hoppas på ngt gott. Har världens mest störande geografi läxa, men det borde väl gå fort, sen har vi finska oxxå.

Victor har vaknat för någon stund sedan och jag, Emma och Julia hann vara en stund med gulliga Bamse Boy, Victor! Han dricker mjölk som bäst och kollar på "Scrubs" med Julia.

Skall börja dra på mig strumpor, har sprungit barfota hemma. Sedan kanske packa ner lite mer kläder härifrån till mammas.



Bara några månader kvar till sommaren! Längtar massor massoooor! Att kunna simma, sola, hoppa på studsmattan, äta glass och göra andra somriga grejjer som att fara till sommarstugan och åka på husvagnssemester! Jag önskar att jag skulle somna och vakna med sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0