Sunny Tuesday

Det är inte bara Tisdag idag, nämligen "Sunny Tuesday"! Solen skiner, och jag var tvungen att dra för gardinerna och dra ner rullgardinerna för att inte vara tvungen att koka ihjäl innan skolan, samt fått ont i ögonen.  

Sitter med heeelt ofixat hår framför datorn, det enda jag gjort är att borsta det. Dvs. det ser nog lite underligt ut. Men.. Jag tänker fara till skolan så, lite underligt kanske.. men då kanske det blir en underlig, toppen skoldag!

Skall snart ringa och kolla med flickorna om de går, eller hur det annars far till skolan. Skulle nog delvis vara skönt att gå i detta underbara väder, men det kan ju bra hända att det är extremt slaskigt, vilket jag verkligen tror att det är.

Nu facebook, bloggar och musik och sedan mysa med Victor!



Satsar fortfarande på bilder utan blixt, man ser mera riktig ut. Hyn ser så fejk och blek ut ibland med hjälp av blixten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0