Top model

Jag kom hem från extrajumppan just precis, har bara hunnit äta lite. Som vanligt hade vi det riktigt roligt, den här gången spelade vi bara lekar med foten, men det var roligt!

Sitter som bäst just nu och ser på Top Model. Har sett nästan alla avsnitt förutom 11 och 12 säkert 4 gånger. Det kommer ju om och om igen på TV3, så det blir ju en hel del att kolla på det. Fast man vet vem som vinner ; ) Just nu är det säsong 9!

Såg också att det kommer att börja sändas nummer 13 av Top model nu på TV3, så det kommer jag att följa med. Men, som förra gången då det kom en helt ny säsong, så kommer jag nog säkert kolla vem som kommer vinna på google ;)


http://3.bp.blogspot.com/_a25cHsyBv9A/SCseLocPTFI/AAAAAAAAATI/pOJvBhi57t8/s400/normal_%255BANTM%255D_Saleisha14.jpg




Nu avslöja jag inte aaalls vinnaren i nummer 9 ; )) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0