Tuesday

Tisdag imorgon! Ganska trist skoldag men direkt efter följt av en och en halv timmes skoj på extra jumppan! Wihooo!  Hoppas bara på att Mavve kommer, han har ju match på kvällen, men han sa nog att han KANSKE kommer, så det betyder att han kommer! För min skull!  Får se om jag orkar vara ute efter allt stoj imorgon efter fem tiden, blir kanske att blogga nåt inlägg, tvn, läxor.. OJDÅ! Jag har ju mattaprov på onsdag, typiskt. Well, det läser jag egenom snabbt, snabbt..

Nu blir det att kolla på tv! 2½ men kommer som bäst, skall väl checka in hur tokiga dom är idag!



Talky, walky, funny.. Victor! <3

Well, Toodles! Nu är tvn nästa steg för Märta Fjärta! Nu fick jag det i huvudet efter att ha varit på besök hos Emma och hälsat på Emmas storebror  namnet är jag van vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0