Flera par kassar

Nu for Märta hem, efter att vi varit tillsammans nu sen klockan 6! Vi var ute först till parken, men där gick det inte att göra något, så vi gick in. Men vägen hem gick ganska långsamt och trögt, eftersom varje steg man tog sjönk man in nästan en meter... Men till slut hamnade vi in här hos mig, och vi filmade även in en vlogg, som kommer upp senare någon gång!

Imorgon är det en ny dag igen, nämnligen tisdag. Då kommer jag hem från skolan först klockan lite över 5, eftersom jag har extrajumppa i skolan, med Märta! Vi ska också skida imorgon på jumppan, så jag får släpa på ganska mycket kläder, som jag AVSKYR.  Allt som man måste gå och släpa på är nämnligen:




Så man behöver defenitivt några par kassar. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0