Handboll

Har inte varken hunnit eller orkar blogga idag, eftersom jag har spenderat min tid i hallen och handboll! Har själv spelat 2 matcher, men vi hamna bli kvar där och kolla på 2 matcher till.

Det här blev nu min sista seriematch, som D-flicka. Nästa gång kommer vi ha sällskap av Melina och gänget som är 1 år äldre än oss :) Vi har kanske (bara kanske) tänkt på att fara till Danmark på cup med dom då på sommaren (2011), skulle vara jättejätte roligt! Men somsagt, ingenting är säkert förrän vi har betalat resan Men vi får hoppas! (:

http://emmasofialin.blogg.se/images/2009/juli-dec07-149_59686455.jpg

Gammal bild, på vårt lag. Tjejen i rödvit skjorta längst till vänster, är faktiskt Märta! Fast man inte skulle tro det, hehe. Jag är den som är andra från höger Här var vi inte mycket gamla, vi kanske gick på 2:an eller något sånt :D



Kommentarer
Postat av: malin

Var är turneringen? Hoppas det inte är Dronninglund cup:D

2010-03-27 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0