Beroende

Jag är fruktansvärt beroende av.. twilight och alla av den serien. Såg just på Twilight, det här blev faktiskt den elfte gången jag såg den, jag tycker bättre om den än New Moon, den är så sorglig och Robert Pattinson är inte lika mycket med i den, men snart kommer Eclipse ut, och jag har ju läst boken.. Så jag vet att filmen kommer att vara suverän! Julia är världens långsammaste på att läsa fyran av serien just nu, hon säger att hon måste njuta av den eftersom det är den sista. Men seriöst, jag måste nog läsa den snart. Jag har ju mina behov.  Julia tycker att fyrans bok inte är lika bra som de andra, men eftersom jag är helt galen av serien kommer jag nog att tycka om den, massooooor.  Pappa såg Twilight för första gången, han blev faktiskt lite rädd för vampyrerna och förstod inte riktigt allt och varför jag är så himla beroende av hunken och filmen/filmerna. Men.. Det är pappa det.

Om några timmar skall vi åka mot Bromarv, blir troligtvis sista inlägget för dagen, skall kanske höra med Emma ännu om vi skall fixa frågorna&svaren ännu ikväll eller idag då, men det kanske först blir någon annan gång. Hinner inte iaf. nästa tisdag för då fyller fammo år och vi skall till Hangö och fira henne, det skall bli riktigt kul! Har ätit lite glass när jag såg på film också, men skall nog ännu ta något att äta förrän vi sticker mot sommarstugan.

Har nästan alla morsdagspresenter klara, men en av dem, den sk. huvudgåvan kommer att räknas med till hennes födelsedagspresent, så hon får den först den 17e maj då hon fyller år. Kortet glömde jag såklart i skolan, så jag lagade snabbt ett kort hemma i morse, före jag började med plakatet till rummet. Har också en juttu som vi gjorde i skolan igår, någon sorts krans? Den är lite misslyckad där på vissa ställen, men.. Hur var det man brukar säga nu igen? "Det är tanken som räknas"?

Nu skall jag ta och kolla om Emmas&co bil är hemma på uppfarten, då ringer jag henne, men om den inte ännu är där så tar jag och myser och gosar en stund med sötaste lillebrorsan i hela världen, Victor den store. Just nu sitter han och äter, så jag drar nog dit och kollar på när han skrattar och pratar. Jag hör enda hit till arbetsrummet hur han skrattar, gurglar och pratar, med mat i munnen såklart!

Ha en bra lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0