Edward Cullen ♥ Robert Pattinson

God Morgon! ♥

Sov ju som sagt bara en halv timme förra natten, men nu blev det ändring! Sov ca. 12½ timme i natt. Vaknade kvart över elva i morse. Pappa, Julia, Victor och Kika var tidigit på morgonen ute på stan. De köpte massa olika saker, och de kom hem med en överraskning åt mig sen när jag vaknade. Jag fick en mega snygg poster och en ram till, den var skit snygg och den är snygg! En bild på självaste Robert Pattinson (megastooor), rollfiguren Edward Cullen. Jag är kääär i honom!

Emma är hurtig, hon är och spelar handboll. Hon sa att hon borde komma hem vid tre ungefär, så då skall jag och Emma svara på alla frågorna till frågestunden.

Senare ikväll skall jag och Julia till Bromarv och sommarstugan och fira morsdag med söta mamma! Skall bli riktigt kul att komma bort från den sk. "storstan".

Nu skall jag börja med ett plakat. Gud vad spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0