Fammo today

Skall fortsätta fira valborg och åka mot fammos idag, typ vid ett tiden. Men skall nog vara ute före det, om jag hinner då.
Jag och Emelie hade verkligen skit roligt igår på studsmattan, vi var ute till typ halv tio eller kvart före. Hihi, vi skrek och sjöng hejarklackssånger och ramsor och andra sånger och lyssnade på musik.

"Goodiregn ifrån himlen, karameller och choklad..." Usch, jag hatar den sången verkligen, men jag och Emelie hade kul med den igår, sen kom Julia en pika stund oxxå.



Har börjat nu på den boken, har kommit så långt som något på 100 sidor (pytts). Mavve har alla mina saker från karnevalen och det inkl. den boken. Kanske lika bra, men jag saknar den! Jag behöver den. Vaknade halv åtta och bara stirrade upp i taket som någon nörd, hade gärna läst, men nejnej. Haha, men det är ju sant: Om jag läser boken hela tiden har jag ingen tid kvar för kompisarna. Haha. men, tvåan är sorglig, har redan gråtit 2 ggr. Ganska patetiskt men, det är sorgligt men ändå suveränt enligt mig. Okej, I need the book! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0