Grattis!



Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade hundrade år, ja visst ska han leva, ja visst skall han leva, ja visst skall han leva ut i hundrade år! Hurra, hurra, HURRAA! ♥

Grattis till dig kära, Robert Pattinson! ♥




Så länge vi båda andas

Är otroligt, otroligt beroende av böckerna, filmerna och faktiskt, jag sitter inne, en sån här vacker dag på datorn och glor på bilder på Robert (Edward, Kristen (Bella) och alla andra i gänget som är inblandade i filmerna, samt böckerna. Befinner mig nånstans om kring sid. 300 i boken och den är asbra! Verkligen bra! Har tyckt om dem alla och vill inte att boken nånsin skall ta slut. Tur att filmerna finns att se om och om igen, även böckerna skall lusläsas om och om igen. Skall definitivt nu se på "Twilight" för trettonde gången nästa gång hos pappa och "New Moon" funderar jag på att knäppa på nu, fast jag såg den igår eller var det i förrgår? Måste iaf. gråta lite till nu till den nionde gången som jag ser på den. Jag vet att det är fint och varmt väder ute, men nu tänker jag kolla på "New Moon"!! ♥ Grattis nu än en gång, Robert Pattinson! ♥




Skakade som en idiot när jag tog den sista bilden utan blixt då, men... Nog ser man lite väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0