Home



"Jag skall följa dig genom regn och vatten, över land ov hav, jag skall älska dig tills hjärtat slutar slå". När vi var på väg hem från "Iso Omena" så hörde vi på musik, bla. låtar från Suomipop och Radio Vega. Fniss. men jag och Emma sjöng också lite andra låtar. Bla. "I love Europe", eller ja, den kom faktiskt.  Men en gammal sång sattes fast på hjärnan, riktigt, riktigt mycket!

Roligt, roligt var det faktiskt. Haha. Mycket hann vi göra. Men då, jag shoppade inte mycket. Men fyndade en svart tröja från Lindex (Emma köpte likadan), En rosett från H&M (2 st i ett paket, jeans och Emma fick ena och jag fick andra) och sedan köpte jag tre ringar från Kappahl och även mat och annat smått.

Kameran glömde jag IGEN hos mamma, men fick hem det viktigaste från mammas. Länge sedan jag hade så här kul shopping, bilder från nattskola, shopping osv. kommer först troligen på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0