Horses

Börjar inlägget med en ursäkt. Två dagar som jag inte hunnit/orkar blogga något eller sätta på datorn för den delen, men nu är det faktiskt dags för lite bloggning av Märtaaah!

Har varit och ridit idag till Billnäs. Fick lite problem med allergi och så, men hästen "Papi" som jag red var super snäll och gullig. För er som inte visste det sså var vi dit med tillvals jumpppan. Sen har jag nu varit hemma bara och så.

Nu skall jag fara ut i solen på balkongen med BeeBee och min käre bok, nummer fyra i serien Twilight-"Så länge vi båda andas". Just nu är den super så jag skall gå ut i de 24 (!!) graderna med en glass och läsa!

Kram till er! ♥

LEDIGT IMORON&PÅ FREDAG! ... AWESOME! (:



Det nya plakatet i mitt rum här hemma hänger på den fullsppäckade insidan av dörren. På andra sidan posters av Twilight, New Moon och annars Robert Pattinson, Taylor Lautner och Kristen Stewart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0