Information

Emma kan inte blogga-deras datorer är sönder/funkkar inte.

Och jag har blivit seg, segare, segast när det gäller att blogga, men idag har jag varit ute heeela dagen! Med Emelie till först, sen Emma, sen Emelie och Emma, sen Emelie, sen kom Lina och Julia och till sist var det jag och Lina. Haha. Men jag har varit ett utefreak. Planerade ju att kolla på "Twilight", men rumpan ändå. Jag tänker inte sitta inne i ca. 30 grader (eller typ 28) och ruttna och mögla framför tvn. Nä-ä! Jag diggar uteliv!

Fotade tills akkun tog slut idag ute, så får inte på den nu mera, menmen.. Bilder kommer imorgon sen, när jag är hemma igen. Befinner ju mig hos pappa, noshite.

Imorgon är det högisdag i tre timmar, jihuu? Men, iaf. dit sticker vi sexor några timmar, sen till skolan igen. Skall nog bli helt okej.

Slarvig mobilbild på favvisen Emma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0