Lovely

Vädret är än idag också underbaart, solen skiner inte lika mycket som det gjorde igår, men varmt! Varmare än igår, temperaturnörden Märta har just checkat hur varmt det är och termometeern visar mellan 27 och 28 grader ute! Skööönt! Skall snart dra på mig ett par shorts och sticka ut? Har redan varit ute sen tolv med lite människor, det var roligt fast inte vi nu gjorde så mycket, var ute också igår med typ samma gäng.

Idag har jag verkligen inga planer. Ledigt, jiiihuu! Men, jag skall väl säkert joina pumpis eller någon annan paikka i stan med kompisarna, läste just att Emma har det skönt på stutsmattan och annars också, säkert lika skönt som jag har det nu. Dvs. En "Lotta" karkki i munnen, super söta och sura och är på bäst humör, nu sticker jag ut med mamma på terassen!





Bilder från igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0