Monday :/

UUUUUUUSCH. Snart måste man då starta mot skolan. Voivoi. Men, steg upp sju idag och grattade mamma, av mig fick hon ett "big nomination" armband, hon blev väldigt nöjd. Av julia fick hon en hjärtformad skål med karkki i. Hahha. Avundsjuk. Helgen har varit mycket skön och rolig, mycket sol och så och massa MASSA bilder. Men nu när jag kollade bloggen efter helgen så kom jag på hur mycket jag saknar mina favoritflickor! Känns som en evighet sen sist jag hade kontakt med tjejerna Lina, Emma och Emelie. Dit på tisdag och helgen också, men tur att skolan finns till ändå, jag får träffa dem där. ♥ Men gärna skulle jag träffa dem mer på fridtiden också. Därför längtar jag till sommaren! ♥♥ Den här helgen har jag blivit klar med Twilight serien i böcker och har nu börjat om från början i hela serien igen. Hahha. Väntar och längtar tills alla filmer är utsläppta, så jag kan se dem igen och igen

Bilderna som jag tog i Bromarv är ganska många, runt tjugo eller så, men slänger sidsådär två bilder, lägger in mera bilder senare, eller Emmas favoritord, pics (;




Haha, angående den sista bilden, på kvällen i fredags började det ösregna och åska i Bromarv. Och det bildades massa pölar som nog torkade ut senare på helgen, men på lördagen.. Haha. Vi hade ju bekinis på oss, det var ju supervarmt och shorts till, men det var ändå varmt och mamma tyckte inte att vi skulle fara och simma ännu. Så Julia for och sätta vatten i sin vattenpistol i bastun och jag sprang efter min mot lidret, men så såg jag såklart inte vattenpölen där, så såklart slintar Märta, PLASK ner i den skitiga vattenpölen, fick mig en simtur, en smutsig sådan. Haha. Och Julia steg ut frrån bastun när hon hörde mig gapskratta, såg inte vattnet, bara mig där och sa, kom nu upp därifrån, men sen såg hon allt. Ett stort skrattanfall av oss båda, sen började träck monstret Märta jaga Julia som en huligan. Det var väldigt kul.

Men nu, moooot skolan! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0