Mozilla Firefox

Hellou (:

Nu har jag blivit en ny användare av "Mozilla Firefox". "Internet Explower" hade visst något stärv när det gäller vår dator. Så har stort förtroende nu på detta nya internet.

Imorgon fotisturnering mot 6B, 6C, 5A, 5B och 5C. Skall bli helt "vant". Är klassens sk. manager för vårt lag, Tove tycker visst att jag har orning och reda. Hoppas det går bra för oss!

Emma är just nu på klassutfärd, skulle INTE vilja vara just nu. Verkligen kaki bajs väder, vänta bara.. Nu på torsd. när vi sticker till Särkäniemi är det säkert urdåligt väder. (; Jag åker ändå inte såå. Är en om inte tycker om att åka. Ska sitta bredvid Emma från c i bussen! Kuuuul! :D

Onsdag är det infokväll i högis. Håller tummarna (tummen, kan inte böja vänstertumme så bra) att jag och Emma är på samma klass, risken är liten.



Ibland undrar jag vad jag riktigt gör på vissa bilder, här tycks jag ha blivit pengagalen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0