New Moon

Nörden har än en gång kollat på New Moon och jag såg den inte bara EN gång, jag satte på början igen och grät lite till, plus slutet. Och sen så såg jag mina favoritdelar ur extramaterialen. Än en gång måste jag bara tycka att filmen bara är för bäst. Jag vet inte vilken jag tycker mera om, men det är nog skönt i ettan att inte behöva känna tårar trilla ner över kinderna, men JA. New Moon är sorglig OCH BRA.

Jaha, det trevliga vädret blev regn nu, har även börjat små bullra och tror faktiskt på åska riktigt snart, så skall snart stänga av datorn och sitta med en ficklampa och vara rädd för åskan, nää. Men så rädd är jag inte. Bara lite. Hoppas inte att Morran kommer och tar mig bara. Tu-tu-du-du-du-du.



För er som inte ser vad det står vid den sista bilden så, "Gift dig med mig, Bella". Märta kan alla replikerna till filmerna och böckerna, så.. Hoppas att jag inte avslöjade nåt till er alla som inte sett filmen.  Och sen rekomenderar jag ju att alla ser filmerna om inte ni sett dem.

Puss och kram från väldens största Twilight (Om jag kunde drömma), New Moon (När jag hör din röst), Eclipse (Ljudet av ditt hjärta)& Breaking Dawn (Så länge vi båda andas) diggare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0