Pappa

Är hemma hos pappa. Har varit lite här och där den här helgen, här hemma hos pappa, i Bromarv och i Hangö hos fammo. Av lite olika skäl. Men just nu är jag här för att stanna över natten! (:

Har inte alls hunnit blogga. Bad, bad, bad GIRL! men, nu skriver jag några stolta rader iaf. Så.. Höhö.

Har varit med Emma idag sedan vi kom hem från fammos. Vi har haft kul i husvagnen, inne och ute. Får se när bilderna kommer. Koncentrerar mig både på Särkäniemi bilderna och Emmas och mina foton just nu, menmen..

Särkäniemi rockade! Det var verkligen skitkul! Och klasserna som vi blev indelade i. Ja, helt okej klass. Är nog nöjd. Jag befinner mig iaf. i klass 7e.

Helgen har varit helt kul, imorgon börjar sista skolveckan!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEIIIIIII!  På lördag slutar skolan, sommarloooov och på kvällen blir det fest! GÅRDSFEST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0